Autor: Indrek Kald • 2. august 2019

Ka Telia Telia nimel õngitsetakse klientidelt krediitkaardi andmeid

Telia teatel levib Eestis pettus, mille puhul nende logoga teavitus lubab välja loosida telefone ja kõrvaklappe, küsides vastu isiku- ja krediitkaardi andmeid. Telia sellist loosi ega kampaaniat ei korralda, tegemist on pettusega.
Telia nime all korraldatav petuloos.
Foto: Telia

Telia kinnitusel ei suhtle nad kliendiga kunagi mitteametlike kanalite kaudu. "Kui palume uuendada kontaktandmeid, teeme seda viitega Telia iseteenindusse ning igasuguse kommunikatsiooni saatjaks on telefoninumber 123 (eraklient), 1551 (äriklient), 13445 (Diil) või 16119 (erakliendi automaatteenindus) või e-posti aadressid lõpuga @telia.ee ning @diil.ee," teatas ettevõte.

"Telia ei korralda kunagi säärasel kujul loosimisi ja/või auhinnamänge, mistõttu palume oma klientidel vältida nendes osalemist ning ühtlasi teavitada Teliat sellest, kui mõni säärane loosimine temani jõuab," seisab Telia tänases teates.

Hommikul hoiatas sarnase petuskeemi eest ka Elisa.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755