Telia teatel levib Eestis pettus, mille puhul nende logoga teavitus lubab välja loosida telefone ja kõrvaklappe, küsides vastu isiku- ja krediitkaardi andmeid. Telia sellist loosi ega kampaaniat ei korralda, tegemist on pettusega.

- Telia nime all korraldatav petuloos.
- Foto: Telia
Telia kinnitusel ei suhtle nad kliendiga kunagi mitteametlike kanalite kaudu. "Kui palume uuendada kontaktandmeid, teeme seda viitega Telia iseteenindusse ning igasuguse kommunikatsiooni saatjaks on telefoninumber 123 (eraklient), 1551 (äriklient), 13445 (Diil) või 16119 (erakliendi automaatteenindus) või e-posti aadressid lõpuga @telia.ee ning @diil.ee," teatas ettevõte.
"Telia ei korralda kunagi säärasel kujul loosimisi ja/või auhinnamänge, mistõttu palume oma klientidel vältida nendes osalemist ning ühtlasi teavitada Teliat sellest, kui mõni säärane loosimine temani jõuab," seisab Telia tänases teates.
Hommikul hoiatas sarnase petuskeemi eest ka Elisa.
Seotud lood
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.