Telia teatel levib Eestis pettus, mille puhul nende logoga teavitus lubab välja loosida telefone ja kõrvaklappe, küsides vastu isiku- ja krediitkaardi andmeid. Telia sellist loosi ega kampaaniat ei korralda, tegemist on pettusega.

- Telia nime all korraldatav petuloos.
- Foto: Telia
Telia kinnitusel ei suhtle nad kliendiga kunagi mitteametlike kanalite kaudu. "Kui palume uuendada kontaktandmeid, teeme seda viitega Telia iseteenindusse ning igasuguse kommunikatsiooni saatjaks on telefoninumber 123 (eraklient), 1551 (äriklient), 13445 (Diil) või 16119 (erakliendi automaatteenindus) või e-posti aadressid lõpuga @telia.ee ning @diil.ee," teatas ettevõte.
"Telia ei korralda kunagi säärasel kujul loosimisi ja/või auhinnamänge, mistõttu palume oma klientidel vältida nendes osalemist ning ühtlasi teavitada Teliat sellest, kui mõni säärane loosimine temani jõuab," seisab Telia tänases teates.
Hommikul hoiatas sarnase petuskeemi eest ka Elisa.
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.