• 06.08.19, 16:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

RIK tutvustab kahel päeval muuseumide infosüsteemi hanget

Eile kuulutas registrite ja infosüsteemide keskus (RIK) välja hanke uue muuseumide infosüsteemi (MuIS 2.0) arenduspartneri leidmiseks, augustis toimuvad kahel korral ka hanke infopäevad.
Eesti muuseumide veebivärav.
  • Eesti muuseumide veebivärav.
  • Foto: muis.ee
Hanget tutvustatakse 12. ja 22. augustil kl 15-17 RIK Tallinna kontoris aadressil Lubja 4.
MuIS on muuseumide infosüsteem, mis on mõeldud Eesti muuseumikogude haldamiseks, kirjeldamiseks ja avalikkusele kättesaadavaks tegemiseks. MuISiga on praeguseks liitunud 59 muuseumi.
Tegemist on veebipõhise töökeskkonnaga, mis on oma olemuselt maailmas ainulaadne, kuna see on mõeldud kõikidele Eesti muuseumidele, sõltumata nende ainevaldkonnast, suurusest või omandivormist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

MuISi avalikus veebiväravas on juba täna võimalik tutvuda 3,4 miljoni museaali andmetega. Andmeid lisatakse ja täiendatakse pidevalt.
Muinsuskaitseamet hakkab koos kultuuriministeeriumi ning registrite ja infosüsteemide keskusega arendama uut muuseumide infosüsteemi, et tagada veelgi parem juurdepääs muuseumikogudele.
Arendustööde esimeses etapis viiakse läbi teenuse disain, luuakse prototüüp ja esimesed uue avaliku ja muuseumitöötaja keskkonna moodulid.
Projekti rahastatakse Euroopa Liidu regionaalarengu fondi taotlusvoorust "Valitsusasutuste ja nende hallatavate asutuste avalike teenuste IKT arendamine - 21.03.2018-01.03.2021".
Hanke dokumendid on avaldatud riigihangete registris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele