Mobiilimakselahenduste pakkuja Fortumo alustas koostööd Amazoniga Inglismaal ja Hispaanias.
- Fortumo müügijuht Andrea Boetti. Foto: Fortumo
Enam kui 31 miljonit mobiilioperaatorite EE ja Orange klienti saavad nüüd uue telefoni- või teleteenuste lepingu sõlmimisel aktiveerida endale tasuta Amazon Prime´i proovitellimuse Fortumo platvormi kaudu.
Fortumo haldab EE ja Orange´i jaoks kasutajate tuvastamist, prooviperioodi pakkumist klientidele ning hilisemat maksete kogumist tasuliste teenuste eest pärast prooviperioodi lõppu.
Fortumo müügijuhi Andrea Boetti sõnul on Lääne-Euroopas telekommunikatsiooniturg üleküllastunud, seda eriti teleteenuste valdkonnas, kus inimesed kasutavad TV-teenuse asemel meelelahutuseks aina enam voogedastusteenuseid.
"Üks võimalus telekomiettevõtetel selles keerulises olukorras eristuda on teha nende teenustega turunduslikku koostööd, nii nagu näeme Amazoni ja EE ning Orange´i puhul. Meil on hea meel aidata Amazoni ja meie telekomipartnereid oma kliendibaasi kasvatamisel ka Euroopas," ütles Boetti.
Amazon on Fortumo platvormi kasutanud 2019. aasta algusest, kui esimesed pakkumised toodi turule Indias BSNLi ja Tata Sky kasutajaile.
Fortumo arendab digitaalset platvormi rakendustepoodidelele ja digiteenuste pakkujatele kasutajabaasi kasvatamiseks, maksete kogumiseks ja kliendilojaalsuse tõstmiseks. Ettevõte ühendab teenusepakkujaid enam kui 350 mobiilioperaatoriga Euroopas, Aasias, Lõuna-Ameerikas, Lähis-Idas ja Aafrikas.
Teenusepakkujad saavad Fortumo kaudu hallata oma klientide tarbimiskäitumist mobiilioperaatorite võrkudes, kasutades selleks digitaalse turunduse, mobiilimaksete ja sõnumisaatmise lahendusi.
Fortumo platvormi kasutavad tuhanded digiteenuste pakkujad, sealhulgas Amazon, Google ja Spotify. 2007. aastast tegutseval ettevõttel on kontorid Tartus, Tallinnas, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Singapuris, Hanois ning Jakartas.
Seotud lood
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele