Helgemad pead üle maailma koonduvad tänapäeval iduettevõtete ümber, ütles finantstehnoloogiafirma Monese asutaja ja juht Norris Koppel.

- Startup Weeki avamine Tallinnas Pipedrive´i kontoris.
- Foto: Geir Stint
"Kuna tänapäeval luuakse olulisel määral innovatsiooni just startup-ettevõtetes, siis on loomulik, et nende ümber koonduvad helgemad pead üle maailma. Eestisse luukase põnevaid töökohti ja siia makstakse maksud. Suur idufirmade kontsentratsioon aitab Eesti majandusel muutuda järjest nutikamaks ja olla valmis startup-tüüpi ettevõtluse laialdasemaks levikuks," märkis ta.
Koppeli sõnul on sel nädalal toimuv kogukonnaüritus Startup Week märk Eesti startup-ettevõtluse elujõulisusest. "Kindlasti süstivad inspireerivad eeskujud Eesti inimestele ettevõtlikkust ja pealehakkamist ning loovad järelkasvu," kinnitas Koppel.
Eile alanud nädalase festivali Startup Week Tallinn eestvedaja Triin Ilvese sõnul on siinsed iduettevõtted juba tõestanud maailmale, et Eesti suudab pakkuda uusi tehnoloogilisi lahendusi.
"Näeme täna, et Eestis on tekkimas uute huvitavate iduettevõtete laine, kes pakuvad kaasaegseid tehnoloogilisi lahendusi. Rohemajandus ja finantsvaldkond on väga suure potentsiaaliga valdkonnad, kus meie iduettevõtjate innovatsioon ja tehnoloogiad selgelt silma paistavad," sõnas ta.
Startup Weeki programmis on 76 tasuta üritust, mis toimuvad kuues Eesti linnas. Festivali programmi põhiteemadeks on tuleviku tegijad, roheline generatsioon, kõikvõimas tehnoloogia ja ühtne kogukond.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.