• 09.01.20, 08:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balti Logistika ja Insplay avavad oma digitaalse eduloo saladusi

Ülemiste Citys toimub 23. jaanuaril konverents digitaalsest innovatsioonist toimivas äris, kus oma kogemusi jagavad Eesti ettevõtjad. Lisaks tuleb ühisvaatamisele mitu ettekannet hiljutiselt JCI maailmakonverentsilt.
Balti Logistika tegevjuht Joel Timm.
  • Balti Logistika tegevjuht Joel Timm.
  • Foto: Terje Lepp
Esmalt tutvustab SEB innovatsioonijuht Siim Lepisk panga digitaalse kasvu kiirendit. Seejärel avavad Balti Logistika tegevjuht Joel Timm ja IT-juht Siimu Kaas ning Insplay juht Andres Sirel oma digitaalse eduloo saladusi.
Tallinnas toimunud JCI maailmakonverents tõi novembris kohale üle 5000 delegaadi ligi 120 riigist. Ühe teemana võeti luubi alla digitaliseerumise innovatsioon, kasv, võimalused ja tulevik.
23. jaanuaril pakutakse ülevaadet olulisematest teemadest ning aruteludest. Järelvaatamisele tulevad näiteks: Martin Villig (Bolt, eks-Skype) – "Unicorn Story from Skype to Bolt", Allan Martinson (Xolo) – "Estonia – Turning the Country into a Platform for Digital Businesses", Rain Kirjanen (Avalanche) – "Future of Digital Work", Jussi Luhtasela (Finnair) – "Future of Transport".

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele