Eestlaste loodud finantstehnoloogia ettevõte TransferWise võimaldab tänasest otsekorraldusmakseid, sealhulgas ka ilma euroala või Ühendkuningriigi kohaliku pangakontota.
- TransferWise´il on üle kuue miljoni kliendi. Foto: TransferWise
TransferWise´i tootejuhi Lars Trunini sõnul on otsekorraldusmaksed olnud traditsiooniliselt kohalike kommertspankade teenus, mille puhul võetakse tagasilükatud makse eest teenustasu või teeb teenusepakkuja tehingu ära ka vajalike vahendite puudumisel ja hiljem küsib selle eest kõrgeid intressitasusid.
"TransferWise´i teenuse kasutaja saab koheselt vastava teate, kui kontole tuleks raha lisada – enne me ülekannet ei tee. Otsekorraldusmaksete funktsioon teeb elu mugavamaks kõigile neile, kel on vaja välisriigis näiteks koduga seotud arveid või õppemaksu tasuda," lisas ta.
Kliendid, kes kasutavad TransferWise´i piirideta kontot inglise naeltes ja eurodes, saavad nüüd seadistada otsekorraldusmakseid ka ilma Ühendkuningriigi või euroala pangakontota. Kui kontol pole õiges valuutas piisavalt raha, siis valitakse automaatselt järgmine soodsaim valuuta, milles on kasutajal vahendeid.
Ettevõtte teatel muutub välismaal elavate ja töötavate inimeste jaoks igakuiste maksete tegemine eri riikide ning valuutade vahel lihtsamaks ja soodamaks, olgu selleks treeningklubi liikmetasu, laenu osamakse või mobiilsideteenuse arve. Londonis peakontoris omaval TransferWise´il on Ühendkuningriigi otsekorraldusmaksete garantii.
2011 Taavet Hinrikuse ja Kristo Käärmanni asutatud TransferWise´il on üle kuue miljoni kliendi, kes teevad kuus enam kui nelja miljardi naela (4,7 mld euro) väärtuses tehinguid, säästes tänu madalamatele teenustasudele enam kui miljard naela aastas.
TransferWise on üks maailma kiiremini kasvavaid tehnoloogiaettevõtteid, mis on tänaseks investeeringutena kaasanud 689 miljonit dollarit investoritelt nagu Andreessen Horowitz, Richard Branson, Lead Edge, Lone Pine, Vitruvian, IVP, Merian Global Investors, Valar Ventures ja Max Levchin.
Seotud lood
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele