• 14.01.20, 16:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mart Nielsen sai Ridango tegevjuhiks

13. jaanuarist asus ühistranspordi pileti- ja infosüsteeme arendava Eesti tehnoloogiaettevõtte Ridango juhatuse liikme ja tegevjuhi ametikohale Mart Nielsen, kes viimati töötas Rail Balticat arendavas firmas, enne seda aga pikalt Tele2s.
Ridango validaatorid suvel 2017.
  • Ridango validaatorid suvel 2017. Foto: Erik Prozes
Nielseni sõnul on Ridango suurepärane näide arenevast ettevõttest, kus pühendunud meeskond ja tugev kompetents on loonud oma valdkonna juhtiva firma.
"Omanike visioon on viia Ridango uuele tasemele nii tootearenduses kui ka teenuste geograafilises katvuses – usun, et minu senine kogemustepagas erinevates tehnoloogiavaldkondades ja rahvusvahelises äris on selle eesmärgi elluviimisel abiks," lausus Nielsen.
Ridango müügidirektor Argo Verk kinnitas pressiteates, et Nielseni kogemustepagas tehnoloogiasektori juhiametitest on muljetavaldav. "Olles aastaid tegelenud rahvusvaheliste projektidega, suudab ta kindlasti kiirelt lülituda ka Ridango ärisuuna lainele. Meile, kui kasvufaasis ja ekspordile suunatud rahvusvahelisele tehnoloogiaettevõttele, kulub Mardi karastunud juhtimiskogemus marjaks ära," kommenteeris ta.
Lisaks Mart Nielsenile jätkavad Ridango juhatuses ka senised liikmed - ettevõtte finantsjuht Kristjan Niinemaa ja Argo Verk.
Mart Nielsen on varasemalt töötanud kiirraudteeliini Rail Baltic rajava RB Rail ASi tehnilise juhina, Swedbankis taristuarenduse juhina ja pikka aega ka telekommunikatsiooniettevõttes Tele2 nii Eesti kui ka Baltimaade tehnilise juhina.
Tehnoloogiaettevõte Ridango on keskendunud ühistranspordi pileti- ja maksesüsteemide arendamisele. Lisaks Eestile osutab Ridango teenust veel kuues Euroopa riigis, pakkudes omavalitsustele ja ettevõtetele "võtmed-kätte" lahendusi, toimides nii kompleksse teenusepakkujana.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele