Autor: Indrek Kald • 16. jaanuar 2020

Selver kulutab 0,5 miljonit digitaalsetele hinnasiltidele

Selver läheb Eesti esimese jaeketina kõigis kauplustes korraga üle elektroonilistele hinnasiltidele. Esimeses etapis puu- ja juurviljaosakondi puudutava investeeringu suurus on pool miljonit eurot.

Tänu digitaalsetele hinnasiltidele saab toote hinda ja infot vahetada vaid nupuvajutusega.
Autor: Hendrik Osula

ASi Selver juhatuse liige Kristi Lomp märkis, et neile on oluline minna üle lahendustele, mis on nii keskkonda kui tööprotsesse vähem koormavad. "Paberivabad digitaalsed alternatiivid on Selveris saanud standardiks nii turunduses, logistikas kui makselahendustes," ütles ta.

Muudatus puudutab esimese etapis puu- ja juurviljaosakondi ning viiakse lõpule veebruarikuuga. Peatselt on uuendus sisse viidud üle keti 53 kaupluses. Kuna värskete viljade hind muutub kõige sagedamini, lisandub uus tehnoloogia esimeses järjekorras just selles kaubakategoorias.

Tänu digitaalsetele hinnasiltidele saab toote hinda ja infot vahetada vaid nupuvajutusega. Tehnoloogiat on Selver testinud pikalt valmidusega hinnasiltide põlvkonnavahetusega jätkata ka teistes kaubakategooriates.

Digitaalsetele hinnasiltidele üleminek on osa Selveri paberivabast missioonist, mille esimeses etapis paigaldati kõikidesse Selveri kauplustesse üle Eesti paberreklaame asendavad digiekraanid.

Eesti kapitalil põhinevasse Selveri jaeketti kuulub Eesti suurima kojuveopiirkonna ja käibega e-pood ning 53 kauplust, mille all on 101 000 ruutmeetrit müügipinda. Selveri kett kuulub börsiettevõtte Tallinna Kaubamaja kontserni. Selver annab tööd enam kui 2900 inimesele.

1995. aastal asutatud ettevõtte tunamullune müügitulu oli 454 miljonit eurot ning kliendid tegid aasta jooksul 38,8 miljonit ostu.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Äripäeva reklaamiosakondTel: 6670 105
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112