Autor: Indrek Kald • 30. jaanuar 2020

Ivo Remmelg ja Madis Müür rahastavad restoranide käivet tõstvat idufirmat

Ebapopulaarsetel külastusaegadel söögikohtade käivet kasvatada aitav Eesti idufirma CheckSpot sulges esimese investeeringuteringi, kaasates tootearenduseks ja uutele turgudele sisenemiseks Eesti, Leedu ja USA investoreilt 130 000 eurot.

Kasutajad saavad soodustuse kogu menüüst ja ei pea piirduma päevapraega.
Autor: Pixabay

Teiste hulgas osalevad investeeringus iduettevõtjad ja ingelinvestorid Ivo Remmelg ja Madis Müür, aga ka Blue Black International USAst ning Leedu investeerimisfond 70ventures.

Tehnoloogiastartup CheckSpot tegutseb restoraniäris tehisintellektile toetuva mobiilirakendusega, mis viib kokku toidukohad ja potentsiaalsed kliendid. CheckSpoti rakendus pakub klientidele soodustusi naabruses olevates restoranides ja kohvikutes ajal, kui neil kliente napib, kasvatades söögikohtade käivet keskmiselt 20% eelkõige tühjade kohtade arvelt.

"Meie portfellis on täna viis Euroopa ja USA linna, kokku ligi sada toidukohta ja mitu tuhat aktiivset kasutajat, kuid plaanid on palju ambitsioonikamad. Investeeringuid kasutame toote arendamiseks ning uutele turgudele sisenemisel nii Euroopas kui USAs," ütles CheckSpoti kaasasutaja Ken Marten Mällo pressiteates.

Rakendusest näevad kasutajad nimekirja lähimatest toidukohtadest ja nende poolt pakutavatest soodustustest, mis jäävad 30-50% vahele. "Kasutajad on rahul, et saavad soodustuse kogu menüüst ja ei pea piirduma päevapraega. Restoranide omanikud toovad aga välja, et meelitame kohale kliente, kes ei kattu toidukoha tipptunni püsiklientuuriga," selgitas Mällo.

Tallinna sadamas asuva restoran-pubi Seitse Merd omanik Jaak Toom kinnitas, et CheckSpot toob kohale eelkõige spontaanselt sisse jalutavad kliendid. "Meie jaoks see on suur eelis, sest saame restorani koormust optimeerida ja tõsta efektiivsust, meelitades vabade laudade olemasolul lähedal olevaid potentsiaalseid kliente. Samas säilib ka paindlikkus, mis on meie jaoks oluline, kuna korraldame restoranis suuremaid üritusi ja toitlustame ka gruppe," rõhutas Toom.

Rakenduse alla laadides näeb kasutaja lähedal asuvaid toidukohti ja nende poolt pakutavaid soodustusi, mis laienevad kogu menüüle. Kui valik toidukoha osas tehtud, tuleb kohale minna, aktiveerida telefonis rakendus ja näidata soodustust kinnitavat ekraani klienditeenindajale.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Äripäeva reklaamiosakondTel: 6670 105
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112