• 15.04.20, 16:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pipedrive´i tehnoloogiajuht: müügis on oluline oskus kiiresti ümber orienteeruda

Pipedrive’i tehnoloogiajuhi Sergei Anikini sõnul on praegu oluline oskus orienteeruda kiiresti ümber toodetele ja teenustele, mille järel on turul nõudlust.
Pipedrive´i tehnoloogiajuht Sergei Anikin.
  • Pipedrive´i tehnoloogiajuht Sergei Anikin.
  • Foto: Liis Treimann
Müügijuhtimise tarkvara ettevõtte Pipedrive´i 1424 müügi- ja turundusvaldkonnas töötava inimese seas tehtud uuringust selgus, et 70% tiime pole kriisi ajal töötajate arvus muudatusi teinud.
Samas on 26% pidanud ettevõtte sees töötajate rolle vahetama või tööülesandeid kohandama. 4% vastanuist ütles, et palkavad müügi ja nõudluse kasvu tõttu täiendavalt töötajaid.
Pipedrive´i tehnoloogiajuhi Sergei Anikini sõnul kinnitab küsitlus, et kuigi kriisiaja pikkuse osas valitseb ebaselgus, on suur osa müügi- ja turundustiimidest uuele olukorrale kiiresti reageerinud.
"Praegustes keerulistes tingimustes on müügis ja turunduses võtmeteemadeks klientidega tugeva sideme hoidmine ning oskus orienteeruda kiiresti ümber toodetele ja teenustele, mille järele täna muutunud keskkonnas vajadust tuntakse," lisas ta.
Uuringust selgus, et 62% vastanuist on kohandanud oma pakkumisi, et need vastaksid paremini klientide praegustele vajadustele.
Samas küsitluses tuli välja, et 63% müügi- ja turundusinimestest usub koroonaviiruse üleilmsest levikust põhjustatud kriisi möödumist 4-6 kuu jooksul.
Pipedrive viis küsitluse läbi oma aprilli alguses toimunud veebiseminaril "Müük ja turundus COVID-19 pandeemia ajal".
Pipedrive on 2010. aastal Eestis asutatud müügijuhtimise tarkvara ettevõte. Täna kasutab nende müügitööriistu üle 90 000 firma rohkem kui 150 riigis. 90 miljoni dollari väärtuses investeeringuid kaasanud Pipedrive´i kontorid asuvad Tallinnas, Tartus, Londonis, Lissabonis, Prahas, Riias, Dublinis, New Yorgis ja Tampas. Ettevõttes töötab üle 660 inimese.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele