• 28.04.20, 10:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB: vaid väike osa juturobotile tehtud päringuist vajab vastust päris inimeselt

SEB kinnitusel on juturobotist inimestele abi, sest vaid murdosa sellele esitatud päringutest suunatakse edasi panga kliendinõustajatele. Eriolukord on juturoboti tööd kolmekordistanud.
Juturobot suudab vastata panga klientide kõikidele päringutele ühe korraga.
  • Juturobot suudab vastata panga klientide kõikidele päringutele ühe korraga.
  • Foto: SEB
Eriolukorra tõttu on panga teatel märgatavalt kasvanud klientide huvi maksepuhkuste osas, samuti küsitakse juturobotilt internetipanga kasutajatunnuse ja limiitide muutmise kohta, populaarsuselt kolmandal kohal on küsimused seoses lepingute sõlmimise ning kontorisse aja broneerimise ja lahtiolekuaegadega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele