• 28.04.20, 10:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB: vaid väike osa juturobotile tehtud päringuist vajab vastust päris inimeselt

SEB kinnitusel on juturobotist inimestele abi, sest vaid murdosa sellele esitatud päringutest suunatakse edasi panga kliendinõustajatele. Eriolukord on juturoboti tööd kolmekordistanud.
Juturobot suudab vastata panga klientide kõikidele päringutele ühe korraga.
  • Juturobot suudab vastata panga klientide kõikidele päringutele ühe korraga.
  • Foto: SEB
Eriolukorra tõttu on panga teatel märgatavalt kasvanud klientide huvi maksepuhkuste osas, samuti küsitakse juturobotilt internetipanga kasutajatunnuse ja limiitide muutmise kohta, populaarsuselt kolmandal kohal on küsimused seoses lepingute sõlmimise ning kontorisse aja broneerimise ja lahtiolekuaegadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele