Indrek Kald • 28 aprill 2020
Uudised
Ainult tellijale

SEB: vaid väike osa juturobotile tehtud päringuist vajab vastust päris inimeselt

SEB kinnitusel on juturobotist inimestele abi, sest vaid murdosa sellele esitatud päringutest suunatakse edasi panga kliendinõustajatele. Eriolukord on juturoboti tööd kolmekordistanud.

Juturobot suudab vastata panga klientide kõikidele päringutele ühe korraga.  Foto: SEB

Eriolukorra tõttu on panga teatel märgatavalt kasvanud klientide huvi maksepuhkuste osas, samuti küsitakse juturobotilt internetipanga kasutajatunnuse ja limiitide muutmise kohta, populaarsuselt kolmandal kohal on küsimused seoses lepingute sõlmimise ning kontorisse aja broneerimise ja lahtiolekuaegadega.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • ligipääsu kõikidele lugudele
  • kord nädalas ilmuva IT-uudiste uudiskirja
  • ligipääsu Äripäeva Infopanga hõbepaketile
  • Jaga lugu:
    ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

    Ituudised.ee toetajad:

    Indrek Kald
    Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
    Äripäeva reklaamiosakond
    Äripäeva reklaamiosakondTel: 6670 105
    Mari Sarapuu
    Mari SarapuuIT konverentside programmijuhtTel: 5372 1821