Autor: Indrek Kald • 12. mai 2020
Ainult tellijatele

Elisa pani roboti vastutama ärikriitilise töö eest

Elisa võttis mobiil-ID väljastamisel kasutusele tehisintellektil põhineva teenindusroboti, mis kiirendab taotlusprotsessi ja vastutab ärikriitiliste osade eest.

Elisa vestlusrobot Annika.
Autor: Elisa

"Mobiil-ID vormistamise protsess on seni olnud jäigalt vaid füüsilise isikutuvastuse keskne ja just see on olnud klientide ootuste poolest suurimaks komistuskiviks olukordades, kus kehtivat sertifikaati soovitakse lihtsalt jätkata - näiteks vahetades vananenud SIM-kaarti või operaatorit," sõnas Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112