Ainult tellijatele
Autor: Indrek Kald • 12. mai 2020
Ainult tellijatele

Elisa pani roboti vastutama ärikriitilise töö eest

Elisa võttis mobiil-ID väljastamisel kasutusele tehisintellektil põhineva teenindusroboti, mis kiirendab taotlusprotsessi ja vastutab ärikriitiliste osade eest.
Elisa vestlusrobot Annika.
Autor: Elisa

"Mobiil-ID vormistamise protsess on seni olnud jäigalt vaid füüsilise isikutuvastuse keskne ja just see on olnud klientide ootuste poolest suurimaks komistuskiviks olukordades, kus kehtivat sertifikaati soovitakse lihtsalt jätkata - näiteks vahetades vananenud SIM-kaarti või operaatorit," sõnas Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Kent-Erik SchwedeReklaamimüügi projektijuhtTel: 509 8932
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112