Elisa pani roboti vastutama ärikriitilise töö eest
Elisa võttis mobiil-ID väljastamisel kasutusele tehisintellektil põhineva teenindusroboti, mis kiirendab taotlusprotsessi ja vastutab ärikriitiliste osade eest.
Elisa vestlusrobot Annika.
Foto: Elisa
"Mobiil-ID vormistamise protsess on seni olnud jäigalt vaid füüsilise isikutuvastuse keskne ja just see on olnud klientide ootuste poolest suurimaks komistuskiviks olukordades, kus kehtivat sertifikaati soovitakse lihtsalt jätkata - näiteks vahetades vananenud SIM-kaarti või operaatorit," sõnas Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.