Ainult tellijatele
Autor: Indrek Kald • 22. mai 2020
Ainult tellijatele

Riik võrdles oma e-teenuseid kasutusmugavuse seisukohalt Bolti, Swedbanki ja eCoopiga

Riik lasi võrdlevalt testida erinevaid avaliku ja erasektori veebilehti, et saada aru, milline on olulisemate e-teenuste kasutajamugavus. Kõige sagedasem probleem on riigi e-keskkondade eriilmelisus.
E-maksuamet 2003. aastal (pilt on illustratiivne).
Autor: Raul Mee

Ligipääsetavuse testid viidi läbi kolmele avaliku ja kolmele erasektori veebilehele: maksu- ja tolliameti e-keskkond, üleriigiline digiregistratuur, rahvastikuregister, Bolti rakendus, Swedbanki internetipank, eCoopi veebipood. Mõne päeva eest kritiseeris IT-minister Raul Siem e-riigi teenuseid.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Kent-Erik SchwedeReklaamimüügi projektijuhtTel: 509 8932