Autor: Indrek Kald • 22. mai 2020

Riik võrdles oma e-teenuseid kasutusmugavuse seisukohalt Bolti, Swedbanki ja eCoopiga

Riik lasi võrdlevalt testida erinevaid avaliku ja erasektori veebilehti, et saada aru, milline on olulisemate e-teenuste kasutajamugavus. Kõige sagedasem probleem on riigi e-keskkondade eriilmelisus.
E-maksuamet 2003. aastal (pilt on illustratiivne).
Foto: Raul Mee

Ligipääsetavuse testid viidi läbi kolmele avaliku ja kolmele erasektori veebilehele: maksu- ja tolliameti e-keskkond, üleriigiline digiregistratuur, rahvastikuregister, Bolti rakendus, Swedbanki internetipank, eCoopi veebipood. Mõne päeva eest kritiseeris IT-minister Raul Siem e-riigi teenuseid.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755