• 22.05.20, 13:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik võrdles oma e-teenuseid kasutusmugavuse seisukohalt Bolti, Swedbanki ja eCoopiga

Riik lasi võrdlevalt testida erinevaid avaliku ja erasektori veebilehti, et saada aru, milline on olulisemate e-teenuste kasutajamugavus. Kõige sagedasem probleem on riigi e-keskkondade eriilmelisus.
E-maksuamet 2003. aastal (pilt on illustratiivne).
  • E-maksuamet 2003. aastal (pilt on illustratiivne).
  • Foto: Raul Mee
Ligipääsetavuse testid viidi läbi kolmele avaliku ja kolmele erasektori veebilehele: maksu- ja tolliameti e-keskkond, üleriigiline digiregistratuur, rahvastikuregister, Bolti rakendus, Swedbanki internetipank, eCoopi veebipood. Mõne päeva eest kritiseeris IT-minister Raul Siem e-riigi teenuseid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele