• 22.05.20, 13:13

Riik võrdles oma e-teenuseid kasutusmugavuse seisukohalt Bolti, Swedbanki ja eCoopiga

Riik lasi võrdlevalt testida erinevaid avaliku ja erasektori veebilehti, et saada aru, milline on olulisemate e-teenuste kasutajamugavus. Kõige sagedasem probleem on riigi e-keskkondade eriilmelisus.
E-maksuamet 2003. aastal (pilt on illustratiivne).
  • E-maksuamet 2003. aastal (pilt on illustratiivne). Foto: Raul Mee
Ligipääsetavuse testid viidi läbi kolmele avaliku ja kolmele erasektori veebilehele: maksu- ja tolliameti e-keskkond, üleriigiline digiregistratuur, rahvastikuregister, Bolti rakendus, Swedbanki internetipank, eCoopi veebipood. Mõne päeva eest kritiseeris IT-minister Raul Siem e-riigi teenuseid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele