• 03.06.20, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 juht: miks pakutakse parimat hinda vaid lahkuda ähvardavale kliendile?

Tahame tõmmata tähelepanu probleemile telekomiturul - olukorrale, kus parimaid hindu pakutakse valdavalt siis, kui ähvardatakse teenusepakkuja juurest lahkuda, kommenteeris Tele2 juht Chris Robbins ettevõtte reklaamikampaaniat.
Tele2 Eesti juht Chris Robbins.
  • Tele2 Eesti juht Chris Robbins.
  • Foto: Tele2
Tema sõnul seisab Tele2 mõistliku hinnastamise eest. "Lepingutesse peidetud lisatasud ning letialune hinnastamine ei saa olla osa tänasest telekomiturust," lisas Robbins.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele