• 08.10.20, 12:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ühildamatud IT-süsteemid võivad nurjata keskse riigi e-teenuste portaali loomise

Kuigi 3/4 ettevõtetest eelistab, et kõik riigi e-teenused koonduks kesksesse portaali, on pea kõik avaliku sektori esindajad väga skeptilised selle teostamise osas, kuna riigiasutuste süsteemid on ühildamiseks liiga erinevad.
Riigi avalike e-teenuste pakkumise süsteem vajab ülevaatamist ja ajakohastamist.
  • Riigi avalike e-teenuste pakkumise süsteem vajab ülevaatamist ja ajakohastamist.
  • Foto: Pixabay
Avalik sektor kardab, et ühist kontaktpunkti on keeruline arendada, ühildada ja hallata ning lisaks toob see kaasa turvariske, olles häkkereile sihtmärk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele