• 19.11.20, 13:17

Eesti Posti IT-kulud luubi all. "Neid oleks saanud odavamalt ja ka paremini teha"

Suvel Eesti Posti nõukogu esimeheks saanud tehnoloogiataustaga ettevõtja Sten Soosaare sõnul pole riigifirma olnud piisavalt professionaalne IT-teenuse ja -toodete hankija.
Eesti Posti nõukogu esimees Sten Soosaar.
  • Eesti Posti nõukogu esimees Sten Soosaar.
  • Foto: Liis Treimann
"Need investeeringud olid kõik vajalikud, kuid ma usun, et neid oleks saanud odavamalt ja ka paremini teha. Ettevõttes on see suur peeglisse vaatamise koht," kommenteeris ta viimastel aastatel kokku 16-20 miljoni euroni ulatunud Eesti Posti IT-kulusid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele