Klientide petmine e-äris on muutunud Eestis laialdaseks. Vaata nelja enamlevinud rikkumist
Aasta jooksul Eesti suuremaid e-kauplusi kontrollinud tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet tuvastas neli kõige enam levinud klientide petmise viisi ning alustab rikkujate suhtes menetlust.
TTJA eesmärgiks oli saada ülevaade e-kauplejate tegevusest soodusmüügikampaaniate läbiviimisel, selleks jälgiti 35 veebipoodi ning monitooriti igapäevaselt enam kui 1500 toodet.
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.