Klientide petmine e-äris on muutunud Eestis laialdaseks. Vaata nelja enamlevinud rikkumist
Aasta jooksul Eesti suuremaid e-kauplusi kontrollinud tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet tuvastas neli kõige enam levinud klientide petmise viisi ning alustab rikkujate suhtes menetlust.
TTJA eesmärgiks oli saada ülevaade e-kauplejate tegevusest soodusmüügikampaaniate läbiviimisel, selleks jälgiti 35 veebipoodi ning monitooriti igapäevaselt enam kui 1500 toodet.
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?