Klientide petmine e-äris on muutunud Eestis laialdaseks. Vaata nelja enamlevinud rikkumist
Aasta jooksul Eesti suuremaid e-kauplusi kontrollinud tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet tuvastas neli kõige enam levinud klientide petmise viisi ning alustab rikkujate suhtes menetlust.
Pilt on illustratiivne.
Autor: Tamanna Rumee/Unsplash
TTJA eesmärgiks oli saada ülevaade e-kauplejate tegevusest soodusmüügikampaaniate läbiviimisel, selleks jälgiti 35 veebipoodi ning monitooriti igapäevaselt enam kui 1500 toodet.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu ITuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.