IT-firma: vestlusrobot pakub tuge ka müügis ja turunduses, hind 40 000 euro kandis
Pandeemia on üleilmselt kasvatanud tehisintellektil põhinevate vestlusrobotite populaarsust. Eesti IT-firma teatel aitavad need suhteliselt väikese investeeringuga teenida ettevõtetel rohkem tulu.
"Vestlusrobotid vähendavad märgatavalt klienditoe töökoormust, kuna need suudavad vastata 80 protsendile küsimustest," kinnitas üle 20 virtuaalse assistendi loonud Tilde Eesti juht Pekka Myllylä.
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?