"Absoluutselt kõik töötajad on saanud optsioone. Optsiooni õigus tekib igal töötajal, kes on aasta aega töötanud," kinnitas Londoni börsile tuleva Eesti finantstehnoloogia ettevõtte Wise kaasasutaja Kristo Käärmann.

- (Transfer)Wise'i kaasasutaja Kristo Käärmann.
- Foto: Hermione Hodgson
"Euroopas on see tegelikult ebatavaline, et kõik töötajad on ka ettevõtte omanikud, nagu meil. Kokku on meil töötajatest aktsionäre umbes 4000," arvestas ta intervjuus
Äripäevale hulka ka ettevõttest juba lahkunud inimesed.
Wise teatas eile hommikul kavatsusest alustada Londoni börsil otsenoteerimist. Ettevõtte väärtuseks on hinnatud 5-10 miljardit eurot. "Kui palju teised müüa plaanivad, ma ei tea, aga minul pole huvi oma osalust ettevõttes vähendada," kinnitas Kristo Käärmann, kellest koos teise kaasasutaja Taavet Hinrikusega võib saada Eesti esimene miljardär.
Käärmanni sõnul on tal hea meel, et tehnoloogiaettevõtted järjest rohkem finantsteenuseid pakuvad. "Vaatan seda niipidi, et finanstettevõtted on rohkem nagu tehnoloogiaettevõtted ja vähem nagu pangad. Kasutajate jaoks on see kogemus, hind ja kiirus, mida tehnoloogiaettevõtted suudavad pakkuda, lihtsalt nii palju parem, kui traditsioonilised pangad suudavad pakkuda," kinnitas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt Äripäeva veebist:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.