Ettevõtted kasutavad tööprotsesside tõhustamiseks erinevaid lahendusi, millest levinumad on ressursi- ja kliendihaldustarkvara.

- Pilt on illustratiivne.
- Foto: Unsplash
Statistikaameti juhtivanalüütik Tiina Pärson viitas värskele uuringule, mille järgi on nende kasutamine ettevõtte juhtimisel üha populaarsem. "Nii ressursse kui ka kliente haldab tarkvaras 23% ettevõtetest," rääkis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.