• 14.02.22, 09:49

Tarneahela raskused panid suurt IT-kaupade müüjat käivitama oma vahendusteenuse

Balti regiooni üks suuremaid IT-kaupade müüjaid käivitas vahendusteenuse, mis lubab vähendada ümberlaadimiste arvu, jätta jaemüüja ümberpakkimise vahele ja tarnida kiiremini.
Svens Dinsdorfs ja Egons Mednis.
  • Svens Dinsdorfs ja Egons Mednis.
Virtuaalne laoseisu integreerimine koos kaupade vahendamisega võib oluliselt muuta teistegi jaemüüjate tööd, prognoosivad nad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele