Elektroonikafirma nõudis kliendi poolt tasumata jäetud 10 000 eurot välja oma töötajalt
Elektroonikaseadmete hoolduse ettevõte nõudis oma pikaaegselt töötajalt võlgu jäänud kliendi 10 000eurose arve tasumist.
Pilt on illustratiivne.
Autor: Pixabay
Tööandja leidis, et võib tellija tasumata arve sisse kasseerida töötajalt, kes tellimuse vastu võttis ja selle täitmist korraldas. Ettevõtte teatel oli töötaja teinud tellimuse vormistamisel ka vigu, mida viimane küll eitas.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu ITuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.