Autor: Indrek Kald • 17. veebruar 2022

Elektroonikafirma nõudis kliendi poolt tasumata jäetud 10 000 eurot välja oma töötajalt

Elektroonikaseadmete hoolduse ettevõte nõudis oma pikaaegselt töötajalt võlgu jäänud kliendi 10 000eurose arve tasumist.
Pilt on illustratiivne.
Foto: Pixabay

Tööandja leidis, et võib tellija tasumata arve sisse kasseerida töötajalt, kes tellimuse vastu võttis ja selle täitmist korraldas. Ettevõtte teatel oli töötaja teinud tellimuse vormistamisel ka vigu, mida viimane küll eitas.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755