Autor: Indrek Kald • 1. september 2022

Eesti idufirma kaasas raha CRM-lahenduse valideerimiseks. "See on nagu Pipedrive"

Idufirma Promoty kaasas Funderbeami platvormil raha, et tuua turule kuupõhise tasuga CRM-lahendus, mis sobib kasutamiseks turundajaile üle ilma.
Promoty kaasasutaja ja tegevjuht Aleks Koha.
Foto: Kristel Pähkel

Ettevõtte jaoks oli tegu kolmanda rahastusvooruga, millest saadud finantseeringuga soovitakse tagada piisav rahaline reserv enne A-seeria investeeringu kaasamist aasta jooksul.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 5836 1474