Eesti idufirma kaasas raha CRM-lahenduse valideerimiseks. "See on nagu Pipedrive"
Idufirma Promoty kaasas Funderbeami platvormil raha, et tuua turule kuupõhise tasuga CRM-lahendus, mis sobib kasutamiseks turundajaile üle ilma.
Promoty kaasasutaja ja tegevjuht Aleks Koha.
Autor: Kristel Pähkel
Ettevõtte jaoks oli tegu kolmanda rahastusvooruga, millest saadud finantseeringuga soovitakse tagada piisav rahaline reserv enne A-seeria investeeringu kaasamist aasta jooksul.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu ITuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.