• 09.04.24, 15:52

Eestis kasvas suurelt nende hulk, kes väldivad turvakaalutlustel elektroonilist suhtlust

Eesti kasutab digiühiskonna arengu jälgimiseks kolme mõõdikut, millest üks puudutab küberturvalisust ning on oluliselt muutunud.
Rahulolu avaliku digiteenusega on kahe aastaga kasvanud 69 protsendilt 83%-le.
  • Rahulolu avaliku digiteenusega on kahe aastaga kasvanud 69 protsendilt 83%-le.
  • Foto: Arina Krasnikova / Pexels
Need mõõdikud on digitaalsete teenustega rahulolu, turvariski vältimise kaalutlusel avaliku sektori või teenusepakkuja elektroonilises suhtlemises hoidunute osakaal ning Eesti ettevõtete ja kodumajapidamiste osakaal, kellel on võimalus liituda vähemalt 100 megabitti sekundis internetiühendusega, mille saab suurendada ühe gigabitini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele