Eesti ettevõtted usuvad Põhja-Euroopa firmadest märksa vähem, et tehisintellekt hakkab järgmise viie aasta jooksul äri tootlikkust oluliselt mõjutama (pilt on illustratiivne).
Foto: Solen Feyissa / Pexels
Prognoositud kasv tuleneb peamiselt tööjõu tootlikkuse kasvust.
Võrreldes varasemate protsesside automatiseerimisega näiteks robotite näol, on generatiivsel tehisintellektil võime suurendada teenindussektori tootlikkust.
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.