Autor: Indrek Kald • 11. aprill 2024

“Lähiajal hakkame kindlasti nägema reklaame, mille on kokku pannud tehisintellekt”

Teenindussektoris antakse peagi teatud ülesanded tehisintellekti teha, sealhulgas reklaamide tootmine.

See on oluline trend digitaliseerimise ja automatiseerimise juures: inimese asendamine tehisaru või robotiga.

Automatiseerimine tähendab operatiivsete protsesside lihtsustamist, kuid valmis tuleb olla kogu ärimudeli põhjalikuks täiendamiseks, ütles Apollo Digitali tegevjuht Oskar Rossar.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 5836 1474