Uurisime Eesti IT-ettevõtete juhtidelt, mis küsimustega kliendid seoses tehisintellektiga nende poole kõige rohkem pöörduvad.

- Palju küsitakse generatiivsete AI-lahenduste võimaluste kohta, väidab Nortal Eesti juht Ats Albre.
- Foto: Andras Kralla
Selgub, et “teemat ümbritsev hype on küll kõrvulukustav, aga klientide küsimus on, kuidas see päriselt nende äri paremaks saab teha”.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.