Autor: Indrek Kald • 28. mai 2024

Suur osa Eestis digireklaamile kulutatud rahast voolab riigist välja, vaja uusi lahendusi

Eesti turul on ruumi uudsetele reklaamilahendustele, sest suur osa siin digireklaami suunatud kulutustest liigub riigist välja, rahvusvahelistele tehnoloogiahiidudele.

See tendents on pannud kohalikud reklaamimüüjad oma opereerimismudeleid ümber vaatama.

IAB Balticsi juhatuse liikme Kaarel Oja sõnul suureneb digitaalse reklaami mõju üha enam.
Foto: Marek Metslaid
Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 5836 1474