• 08.10.24, 14:35

Hoiatus: petturid kasutavad tehisaru, et teha välismaalt eestikeelseid petukõnesid

Viimastel päevadel on kurjategijad hakanud tegema Eesti inimestele petukõnesid, kasutades tehisintellekti abil salvestatud eestikeelset teksti.
Eesti sideoperaatorid püüavalt ühiselt luua lahenduse välismaalt tulevate petukõnede blokeerimiseks (pilt on illustratiivne).
  • Eesti sideoperaatorid püüavalt ühiselt luua lahenduse välismaalt tulevate petukõnede blokeerimiseks (pilt on illustratiivne).
  • Foto: Andrea Piacquadio / Pexels
Lisaks jäetakse kõne vastuvõtjale telefoninumbrit võltsides mulje, nagu oleks tegu Eesti numbrilt tuleva kõnega, tegelikkuses aga tulevad sellised kõned välismaalt.

Seotud lood

Uudised
  • 15.02.23, 10:29
Telia blokeeris aastaga Eestis üle 2,5 miljoni petukõne ning "trend on kasvav"
Telia turbesüsteemid blokeerisid eelmisel aastal enam kui 2,5 miljonit välismaalt tehtud petukõnet, mis olid suunatud Eesti inimeste ja ettevõtete vastu.
Uudised
  • 25.03.24, 11:29
Kurjategijad kasutavad järjest enam tehisintellekti. “Ühel hetkel asendub roboti hääl kelmiga”
Tehisaru muudab kelmide tööd silmnähtavalt efektiivsemaks ja suurendab edukate pettuste arvu.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele