• 15.02.23, 10:29

Telia blokeeris aastaga Eestis üle 2,5 miljoni petukõne ning "trend on kasvav"

Telia turbesüsteemid blokeerisid eelmisel aastal enam kui 2,5 miljonit välismaalt tehtud petukõnet, mis olid suunatud Eesti inimeste ja ettevõtete vastu.
Enamiku petukõnede mõte on panna inimene helistama tagasi välismaisele tasulisele numbrile.
  • Enamiku petukõnede mõte on panna inimene helistama tagasi välismaisele tasulisele numbrile.
  • Foto: Unsplash
"Kahjuks on selliste petukõnede trend kasvav ning neid proovitakse meie klientide suunal teha igapäevaselt," märkis Telia riskijuht Andreas Meister.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele