• 13.12.24, 14:28

IT-firma juht: paljud kliendid ei oska hinnata, mis mahus on nad 2025 valmis tellima

Paljud meie kliendid ei oska veel hinnata, mis mahte ja projekte on nad järgmisel aastal üldse võimelised tegema või jätkama, kinnitas IT-ettevõtte Askend juht Mehis Sihvart.
Paljud IT-majad eelistavad palgata oma arendajaid, mis ei soodusta IT-äride kasvu ja arengut, kinnitab Mehis Sihvart. Varem Wisercatina tuntud Askendi peamine kliendibaas on aga just avalik sektor.
  • Paljud IT-majad eelistavad palgata oma arendajaid, mis ei soodusta IT-äride kasvu ja arengut, kinnitab Mehis Sihvart. Varem Wisercatina tuntud Askendi peamine kliendibaas on aga just avalik sektor.
  • Foto: Askend
Kärbete mõju hakkab selguma reaalselt alles 2025. aastal, lisas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 06.12.24, 09:09
Fujitsu Estonia: arenduse hind on langenud, taastumist ootame 2025 teisel poolaastal
Riigihangetel on tarkvaraarenduse tunnihinnad tulnud selgelt alla, kinnitas Fujitsu Estonia juhatuse liige Marek Sokk.
Uudised
  • 28.11.24, 14:41
Ivo Suursoo: järgmisel aastal soovime kasvada 20-25%, fookuses on eksport
Ivo Suursoo juhitav IT-ettevõtete grupp Oixio näeb järgmisel aastal orgaanilise kasvu võimalusi 10-15% juures, aga ambitsiooni seab 20-25% tasemele.
Uudised
  • 27.05.24, 14:46
Wisercat jätkab uue kaubamärgi all. “Potentsiaali tuleb ära kasutada just nüüd”
IT-ettevõte Wisercat Estonia võtab kasutusele uue kaubamärgi, et tõusta Eesti riigisektori TOP 3 arenduspartneriks ja teenuseid ka eksportida.
Uudised
  • 17.06.24, 12:55
Hiljuti nime muutnud Eesti IT-ettevõte seab sihiks e-riigi teadmiste ekspordi
Eesti üks suuremaid avaliku sektori IT-arendusteenuse pakkujaid soovib uue kaubamärgi toel jagada teadmisi Eesti digiriigist välismaal.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele