• 28.05.25, 21:45

AI NÄDAL 47 | Google tutvustas arendajate konverentsil uusi AI-mudeleid ja võimalusi

Eelmisel nädalal sai tehisaru osas maailmas enim tähelepanu oma tavapärase arendajate konverentsi korraldanud Google.
Sundar Pichai juhitav Google sai hiljuti väga palju positiivset kõlapinda, sest uuendas AI-mudeleid ning lisandus rida uusi agendipõhiseid tööriistu ja otsingulahendusi.
  • Sundar Pichai juhitav Google sai hiljuti väga palju positiivset kõlapinda, sest uuendas AI-mudeleid ning lisandus rida uusi agendipõhiseid tööriistu ja otsingulahendusi.
  • Foto: Lukasz Kobus
Vaata viimase nädala kõige põnevamaid uudiseid tehisintellekti valdkonnast.

Seotud lood

Uudised
  • 07.05.25, 13:19
AI NÄDAL 44 | Hiina kuulutas AI iseseisvuse prioriteediks. AI kirjutab 30% Microsofti koodist
Hiina president Xi Jinping kuulutas AI-valdkonna iseseisvuse riiklikuks prioriteediks, Microsoft aga avalikustas, kui suures mahus nad arenduses tehisaru kasutavad.
Uudised
  • 14.05.25, 21:09
AI NÄDAL 45 | Fiverri juht soovitab kõigil AI tööriistad omaks võtta: muidu jääd ajale jalgu
Fiverri juht hoiatas sisemises ringkirjas ettevõtte töötajaid, et tehisintellekt mõjutab peagi paljusid ameteid, sealhulgas programmeerijaid, disainereid ja ka tema enda rolli.
Uudised
  • 20.05.25, 22:42
AI NÄDAL 46 | Klarna tunnistab AI probleeme ja värbab taas klienditeenindajaid
AI-põhine kulude kokkuhoid viis veebis finantsteenuseid pakkuva Rootsi ettevõtte Klarna kvaliteedi languseni, mistõttu panustavad nad taas inimtööjõule.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele