• 11.08.25, 10:17

Pank: AI võib tekitada probleeme, mis avaldavad olulist mõju äri käekäigule

Eesti ettevõtted kasutavad pankadega suheldes üha enam tehisaru tööriistu, kuid sageli paistab silma liigne kiirustamine ja sellest tulenev lohakus, mis võib kalliks maksma minna.
Kui anda avalikule tehisintellektile ligipääs ettevõtte algandmetele, võivad jagatud andmed jõuda väljapoole ettevõtte kontrolli (pilt on illustratiivne).
  • Kui anda avalikule tehisintellektile ligipääs ettevõtte algandmetele, võivad jagatud andmed jõuda väljapoole ettevõtte kontrolli (pilt on illustratiivne).
  • Foto: Charles Deluvio / Unsplash
Näiteks lastakse aja kokku hoidmiseks AI-l koostada vastused küsimustele, mis puudutavad maksete selgitusi või varade päritolu. Teinekord aga unustatakse eest ära võtta tehisaru sissejuhatav tekst ja nii saab pank oma päringule kliendilt vastuse kujul: “Panin kokku vastuse, mis peaks rahuldama panka ning samal ajal ei tõmba maksuameti tähelepanu”.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.06.25, 14:55
Infopanka lisandus 9 uut AI-ga täiustatud andmeplokki
Alates 12.06.2025 näevad Infopanga kasutajad ettevõtte vaates senisest märksa rohkem sisu. Kokku on lisandunud 9 uut andmeplokki, mille loomisel on kasutatud majandusaasta aruandeid, tehisaru ja teisi Infopanga andmeid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele