• 01.08.19, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Järelvaadatav: IT teenuste sisseost - äri edu või innovatsiooni pidur?

Kas IT keerukus käib üle mõistuse ja hirm häkkerite ees ei lase magada? IT spetsialisti värbamine ei õnnestu? IT investeeringud ja kulud tunduvad liiga suured? Rikked arvutites ei lase kasumit teenida? Kui need või mõned muud sarnased asjaolud tunduvad tuttavana, siis olete oodatud osalema IT teenuste sisseostu veebiseminaril.
Järelvaadatav: IT teenuste sisseost - äri edu või innovatsiooni pidur?
Veebiseminaril osaleja saab võimaluse kaasa mõelda ja arutleda järgmistel teemadel:
- Mida tähendab IT teenuste sisseost?
- Kellele IT teenuste sisseost sobib?
- Milliseid kasusid IT teenuste sisseostust saab?
- Milliseid tagajärgi see endaga kaasa toob?
Veebiseminari viib läbi PwC Advisors IT valdkonna konsultatsioonide osakonna juht ja e-valitsemise, IT-teenuste haldamise ja tulemuslikkuse juhtimise ekspert Mihkel Lauk.
Lisainfot veebiseminaride kohta saab küsida Liina Aru käest ([email protected]).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele