• 02.05.07, 11:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rootsi riik müüb maha 8% Telia Sonerast

Rootsi riik müüb Eesti Telekomi omanikfirmast Telia Sonerast 8% maha institutsionaalsetele investoritele.
Müüki alustati täna hommikul ja see kestab homme, 3. mail, kella kuueni, kirjutas Rootsi majandusportaal di.se.
"Tehinguga vähendame oma osalust Telia Soneras märkimisväärselt, samas jääb meile alles peamise osaniku staatus ja sellega ka täielik otsustusvabadus strateegilistes küsimustes," ütles regionaal- ja finantsturgude minister Mats Odell.
Aktsiate müüki korraldavad Deutsche Bank ja UBS Investment Bank. Rootsi valitsus on otsustanud, et rohkem Telia Sonera aktsiaid enne 2008. aasta aprilli börsil müüki ei panda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Müüdava osaluse hind on Bloombergi andmetel hinnanguliselt 19,7 miljardit Rootsi krooni ehk 33,7 miljardit Eesti krooni.
Telia Sonera aktsiaid müüakse soodsas olukorras. Alates Rootsi Telia ja Soome Sonera ühinemisest 2002. aastal kasvas ettevõte aktsia eelmisel aastal rekordiliselt - 32%. Ettevõtte turuväärtus on praegu umbes 246 miljardit Rootsi krooni ehk 420,7 miljardit Eesti krooni.
Rootsi riigile kuulub Telia Sonerast praegu 45,3%.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele