• 11.09.07, 13:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti blogimaastiku keskus sihib välisturge

Eesti veebipäevikuid koondav kataloog blog.tr.ee kavatseb laieneda Soome, Lätti ja Rootsi.
"Kataloogi uue versiooni loomisel olemegi keskendunud sellele, et saaksime teenuse ka teistest riikides võimalikult lihtsalt ja kiiresti käivitada. Eesmärk on välisriikides tegevust alustada juba lähikuudel," teatas teenuse asutaja Heimar Lill.
Äsja välja tulnud blog.tr.ee neljas versioon võimaldab nii blogi omanikel kui lugejatel end tuvastada. Kasutajad saavad luua isiklikke blogikogumikke. Päevikuomanikud näevad, kes nende postitusi loevad ning milliseid veebipäevikuid nad veel loevad. Endiselt on võimalik saada ülevaade Eesti blogides ilmunud selle päeva populaarsematest postitustest.
Eesti ajaveebipidajad avaldasid juba uusversiooni peale pahameelt, hetkelgi on avalehel mitu kriitilist kirjutist uue kujunduse kohta. Blogikirjutajaid häirib ka asjaolu, et nüüdsest on palju veebis vabalt ligipääsetavaid sissekandeid kataloogi kaudu loetavad vaid registreerunutele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Blogikirjutajatele lisandus uudisversiooniga ka võimalik oma kirjutisi esiküljel reklaamida, selle võimaluse tagab 25-kroonine SMS. Makstud teated on vastavalt märgistatud.
2005. aasta sügisel käivitunud blog.tr.ee koondab üle 2000 Eesti ajaveebi.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele