• 08.10.07, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parkimisautomaat hüüab appi

Suurbritannias Eastbourne’is töötab tänasest 150 uut parkimisautomaati, mis oskavad ise abi kutsuda, kui vandaalid seda lahti püüavad murda.
Automaadid on varustatud sim-kaartidega ning masinad annavad Bristolis ööpäevaringselt töötavale teeninduskeskusele tekstisõnumiga teada ka siis, kui seade on rivist väljas või mündihoidla ääreni täis, kirjutas The Guardian.
Päikesepatareidel töötav automaat maksab ligi 68 000 krooni, selle korpust on tugevdatud roostevaba terasega ning neid peetakse Suurbritannias hetkel kõige turvalisimateks, sest igaüks, kes üritab masinast raha kätte saada, riskib vahelejäämise ning vanglaga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele