Aastavahetus tõi rootslastele SMSide
saatmise rekordi 54 miljoni uusaastatervituse näol, kuid ka Eesti mobiilivõrgud
said hõisata ligi 25% suurema hulga SMSidega.
Tele2 lepinguliste klientide toote- ja turundusjuht Reilika Ilp teatas aripaev.ee-le, et mullu 31. detsembril saadeti neil võrreldes tavalise päevaga neli korda enam SMSe ja MMSe. Samuti täheldas Tele2 kasvu ka eelmise aasta sama perioodiga võrreldes.
EMT kommunikatsioonijuht Kaja Pino hinnangul tehti nende võrgus uue aasta esimesel tunnil 25% enam kõnesid kui aasta tagasi.
Elisa kommunikatsioonijuht Regina Salmu teatas, et aastavahetusel saadeti 1,4 miljonit SMSi ning lisaks veel MMSid. Seega võisid ka nemad teatada varasemast 25% võrra suuremast sõnumite hulgast. Teisalt tõi Elisa välja kõnede osatähtsuse. "Vaatamata SMSide rohkusele eelistavad väga paljud hoopis helistamist, mis tõstis aastavahetuse kõnede arvu mitmekordseks," märkis Salmu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Bravocomi turundusjuht Paul Liivoja andmetel saatsid kliendid 31. detsembri lõunast uue aasta esimese päeva lõunani 13 760 SMSi.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.