• 04.02.08, 16:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Dell tõstis kvaliteeti

Eesti vanima infotehnoloogiafirma IT Grupi 2007. aasta statistika järgi toimus garantii- ja järelteenindust vajavate Delli arvutite osakaalus kahekordne langus, samal ajal kasvas arvutite müük üle kolme korra, teatas ettevõte.
„Kui 2006. aastal käis müüdud arvutite mahust kas tasulises või garantiiteeninduses kolme aasta jooksul ca 26 protsenti arvutitest, siis 2007. aastal juba ainult 13 protsenti arvutitest. Seega on selgelt näha, et järelteenindust vajavate masinate osakaal on langenud üle kahe korra, vaatamata sellele, et meie müügimahud on kasvanud üle 300 protsendi,” rääkis IT Grupi juhatuse esimehe Esti Ehatamm-Koppel.
Müügimahtude olulise kasvu juures on IT Grupp seadnud eesmärgiks säilitada ja tagada garantii- ja järelteeninduse kõrge tase. 2007. aastal oli keskmine garantii- ja remondijuhtumi parandamise aeg keskmiselt viis päeva, mis oli kiirem Tarbijakaitse hinnangul võlaõigusseaduses nõutavast 14-päevasest garantiiremondi teostamise ajast.
IT Grupi 2007. aasta käive oli 109 miljonit krooni, mis kasvas aastaga 56 protsenti. Peamiselt erakliendile mõeldud Delli toodete müük kasvas 2006. aastaga võrreldes üle kolme korra, äriklientidele suunatud müük ligikaudu kaks korda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Täielikult Eesti kapitalil põhinev infotehnoloogiafirma IT Grupp pakub täislahendusi nii suurtele ja keskmistele firmadele kui ka avalikule sektorile. Ettevõtte klientide hulka lisandusid 2006. aastal väikefirmad ning kodukontorid, 2007. aastal siseneti jaeturule. IT Grupp asutati 1991. aastal.
IT Grupp on Microsofti kuldpartner, ettevõtte koostööpartnerite hulka kuuluvad lisaks Dellile ja Microsoftile teiste hulgas ka Symantec, Cisco, Juniper, VMware, HP.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele