Tallinki online-broneerimissüsteemis tuleb
summad ja soodustused igaks juhuks ise välja rehkendada, kuna Club One’i
liikmena sisse logides võib arvuti ette lüüa pakkumise, mis tähendab püsikliendi
jaoks rahalise võidu asemel pigem väikest kaotust.
Online-broneerimissüsteemi sisenemise järel pakuti kliendile reisisoodustust ehk kui Helsingi-Tallinna reisi tekikoha pileti hind oli Club One kliendile 485 krooni ja tagasisõidupileti hind 423 krooni, mis teeb kokku 908 krooni, siis koos süsteemi pakutud soodustusega tuli hinnaks 959 krooni. Proovides teha sama broneeringut ilma püsikliendina sisse logimata pakkus süsteem talle tõepoolest väiksema summa näol reisisoodustust, kirjutas Tarbija 24.
Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne ütles juhtumit kommenteerides aripaev.ee-le, et probleemiga tegeletakse.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.