Sülearvutid on teinud viimaste aastate
jooksul hämmastavat võidukäiku. Ometi on nad olemas olnud juba aastakümneid.
Algselt peeti neid nišitooteks, mida kasutaks näiteks sõjavägi või inimesed, kes
teevad liikuvat tööd, kus on vaja kasutada arvutit.
Nüüdseks on aga sülearvuti lauaarvutit seljatamas. Inteli hinnangul müüakse juba 2009. aastal sülearvuteid enam kui lauaarvuteid. Suur osa selles on kindlasti wifil. Paljude inimeste jaoks on arvuti peamiseks funktsiooniks – mõnel juhul lausa ainukeseks – pakkuda internetiühendust.
Wifi ongi olemas üha enamates kohtades ning väga sageli tasuta. See on veennud inimesi, et tuleviku personaalarvuti on just sülearvuti või ehk hoopis telefonina kasutatav pihuarvuti, aga mitte ühe koha külge aheldav lauaarvuti.
Mida rohkem on kohti, kus on saadaval tasuta wifi, seda enam hakkab ringi liikuma inimesi, kellel on taskus nutitelefon ning seda imelikum on poodidel, restoranidel ja teistel avalikel kohtadel selle eest tasu nõuda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Näiteks Hiina plaanib juba 2011. aastaks teha Pekingist hiiglasliku tasuta wifiga ala. Wifi tungib ka rongidesse, bussidesse ja lennukitesse. Viimased on küll paraku asjast valesti aru saanud ja üritavad internetiühenduse pakkumisega raha teha.
Tegelikult muidugi teavad kõik, et tasuta lõunaid ei ole olemas. Keegi peab internetiühenduse eest maksma, kuid ettevõtted asuvad ilmselt üha enam käsitlema wifi-ühendust kui vältimatut kulu, mille maksumus on ühtlaselt pakutavate teenuste või kaupade hinnale juurde lisatud.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.