• 17.01.09, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa Liit kaebab Microsofti jälle kohtusse

Euroopa Komisjon teatas eile, et alustab kohtuprotsessi Microsoft Corpi vastu.
Euroopa Komisjoni hinnangul rikub Microsoft Corp Euroopa Liidus kehtivaid monopolireegleid sidudes üksteisega veebibrauseri Internet Explorer ja opertasioonisüsteemi Windows, kirjutab bbc.com.
„Microsofti praktika kahjustab konkurentsi veebibrauserite vahel, takistab toodete arendusprotsessi ning kitsendab selle tulemusena tarbijate valikuvõimalusi,“ teatakse Euroopa Kominsjoni avalduses. Komisjon andis Microsoftile avaldusele vastamiseks aega kaks kuud.
See pole esimene kord, kui Euroopa Liit Microsofti monopolireeglite rikkumises süüdistab.

Artikkel jätkub pärast reklaami

2004. aastal tunnistas Euroopa kohus Microsofti süüdi oma domineeriva positsiooni kuritarvitamises maailmaturul ning otsustas, et Microsoft peab maksma 600 miljoni dollari suurust trahvi. Microsofti juhtkond ignoreeris otsust.
2008. aasta veebruaris kohustas Euroopa kohus Microsofti maksma 1,5 miljardi dollari suurust trahvi selle eest, et firma juhtkond keeldus jagamast olulist arvutitarkvara väljatöötamise informatsiooni konkurentidega, mille tulemusena kannatas teatud toodete arendustegevus.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele