• 14.04.09, 22:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Skype murrab Euroopa mobiilihiiglaste vastuseisu

Skype on murdmas Euroopa suurte mobiilifirmade vastuseisu uue tehnoloogia (VoIP) rakendamisel, kirjutas Marko Mihkelson oma blogis.
„Hiljuti turule toodud Skype'i lahendused iPhone'ile on leidnud väga head vastukaja üle maailma. Samas on aga Euroopa üks suurimaid operaatoreid Deutsche Telekom blokeerinud selle aplikatsiooni kasutamise oma klientidele,“ kirjutas Mihkelson. „Kuigi mobiilihiiglaste mure on arusaadav, ei tohiks Euroopa Liit innovaatiliste ja tarbijasõbralike lahenduste blokeerimist ning seesugust protektsionismi mingil viisil toetada.“
Tema teada ongi Euroopa Komisjon tulemas välja seaduseelnõuga, mis kohustab mobiilioperaatoreid lubama oma klientidele juurdepääsu VoIP lahendustele. „Lisaks on kuulda, et blokeerimisega tegelevat Deutsche Telekomi võivad oodata seoses sellega õiguslikud sanktsioonid,“ lisas Mihkelson.
Kuna telekommunikatsiooni teemal on peagi ees kuulamised Euroopa Parlamendis, siis Eesti saadikud peaksid võimalikel muudatusettepanekutel silma peal hoidma, kirjutas Michelson. „Eesti huvides oleks avatud, kunstlike piiranguteta ning globaalse konkurentsivõimekusega ühisturu tugevdamine Euroopas.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele