• 10.01.10, 14:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT: GSM võrgus sai rääkida juba 1993. aasta suvest

Meie jaoks on veidi naljaks kembelda selle üle, kes esimesena midagi ametlikult avas, kuid lisada tahaks, et tegelikult sai Eestis GSM võrgus rääkida juba alates 1993. aasta augustist, ütles EMT avalike suhete juht Kaja Sepp.
Sepp täpsustas, et 1993. aasta augustis korraldati Tallinnas rahvusvaheline GSM-teemaline konverents ning selleks pandi püsti ka esimesed GSM saatjad. „Sellest hetkest alates toimisid Eestis paralleelselt EMT ja GSM võrk,“ rääkis Sepp. „Eestis toimis GSM Soome GSM võrgu laiendusena. GSM võrgu kliendid, keda muide oli 1995. aasta alguseks juba täiesti arvestatav hulk, maksid oma kõnede eest Eestis kehtestatud hindade järgi.“
Sepp ei olnud päri väljendiga, justkui oleks Radiolinja Eesti oma GSM võrgu avamisega teinud EMTle ninanipsu. Küll aga möönis Sepp, et pärast Radiolinja võrgu ametlikku avamist vormistas EMT kiiresti ära ka oma GSM võrgu ametliku avamise.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Soome GSM-operaatori Radiolinja Oy tütarfirma AS Radiolinja Eesti (nüüd Elisa Eesti AS) avas täna 15 aastat tagasi Eesti esimese ettevõttena oma GSM-mobiilsidevõrgu suunakoodiga 256. Konkurent Eesti Mobiiltelefon avas oma GSM võrgu kolm nädalat hiljem, 31. jaanuaril 1995.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele