15. veebruar 2010
Jaga lugu:

Columbus IT: Elisa võiks vana süsteemi juurde pöördumist kaaluda

Kui Elisa näeb, et probleemi lahendamine võib võtta oodatust kauem aega, võib vana süsteemi juurde pöördumist kaaluda, soovitas kliendihalduslahenduste pakkuja Columbus IT Partner Eesti juht Ivo Suursoo.

"Kui kliente puudutavad süsteemid ja lahendused on eelnevalt testitud ja juurutamise käigus probleemi pole, siis on kaks asja, millest võis probleem tekkida - kas viga on projektijuhtimises või tekkis tehniline tõrge," kommenteeris Suursoo Elisa uuele kliendihaldus- ja arveldussüsteemile üleminekul tekkinud arvete väljastamise probleemi.

"Keerulistes süsteemides on kahe paralleelse süsteemi hoidmine komplitseeritud, kuid kui ettevõttel on nii suur hulk kliente nagu Elisal, peaks plaan B olemas olema ," tõdes ta.

Suursoo märkis, et oma loomult on kõik optimistid ning usutakse, et uus süsteem hakkab tõrgeteta tööle. "Kui siiski ilmneb viga ja vea parandamisel ei osata hinnata sellele kuluvat aega, tundub tagasipöördumine vana süsteemi juurde vähem võimatu."

"Kui Elisa näeb, et probleemi lahendamine võib võtta oodatust kauem aega, võib vana süsteemi juurde pöördumist kaaluda," lisas ta.

Suursoo leiab, et kriitiline on siiski teenuse sisu, mida pakutakse. "Ettevõtja jaoks võib probleem olla klientidele jagatud limiitides, mis pidurdab palga arvestamist, kuid kriitiline oleks seis siis, kui sidet poleks," märkis ta.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt