• 29.06.10, 23:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Microsofti ebaõnnestunud nutitelefonid

Kuigi ametlikud andmed puuduvad, siis edasimüüjate käitumisest ning analüütikute tähelepanekutest võib järeldada, et Microsofti esimene nutitelefon on ebaõnnestunud.
Aastaid spekuleeriti, kas ja millal järgneb Microsoft konkurentidele nagu Apple ja hakkab tootma enda telefoni firma enda tarkvara ja teenustega. Microsoft vastas neile ootustele selle aasta aprillis, kui tõi turule uue paari telefone nimega Kin. Praeguseks on möödunud kolm kuud ning tõendeid on kogunemas, et Microsoft on ämbrisse astunud.
Läinud nädalavahetusel lõi Kini telefoni ametlik edasimüüja Verizon Wireless mõlema mudeli hinnad pooleks. Mõõtudelt väiksema Kin One hind kukutati 49,99 dollari pealt 29,99 dollarile, vahendab MarketWatch. Kin Two hind langes 99,99 pealt 49,99 dollarini.
Microsofti pressiesindaja Brandy Bishopi sõnul ei oma Microsoft Verizoni soodustuste üle võimu, kuid keeldus edasistest ütlustest. Verizoni pressiesindaja ei vastanud kommenteerimispalvetele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kini nutitelefoni, mida toodab Sharp, ametlikke müüginumbreid ei avalikustata, kuid turu arenguid jälgivate analüütikute sõnul pole telefonil olnud minekut turul, kus domineerivad iPhone, Blackberry ning Android operatsioonisüsteemiga nutitelefonid.
„Ilmselt on telefon Verizoni poolt alareklaamitud ning telefon võib kannatada puuduliku disaini käes,“ ütles Gartneri analüütik ken Dulaney MarketWatchile.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele