Ligi 70 protsenti Indias mullu jaanuarist novembrini müüdud telefonidest kannab Nokia või Samsungi firmamärki, kirjutab Kauppalehti.
Uuringufirma GfK Nielsen andmetel oli Nokia turuosa sellel ajavahemikul 49,2 protsenti. Korea Samsungi turuosa oli 20,5 protsenti, LG turuosa 5 protsenti.
Nokia tuntust India turul on GfK Nielseni andmetel aidanud suurendada eelkõige N8.
Eelmisel aastal oli Nokia ajalehe Economic Times kaubamärgiuuringu järgi Indias usaldusväärseim kaubamärk.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Indias müüdi eelmisel aastal hinnanguliselt 159 miljonit mobiiltelefoni. India on üks kiiremini kasvavaid mobiiliturge maailmas.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.