• 07.01.11, 10:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telerite hinnalangus rõhub Samsungi kasuminumbrit

Maailma suurim teleritootja Samsung Electronics teenis neljandas kvartalis prognoositust väiksema kasuminumbri. Põhjusena tuuakse välja telerihindade languse.
Samsungi tegevuskasum langes neljandas kvartalis 13% ja ulatus 3 triljoni wonini (2,0 miljardi euroni), samas kui Bloombergi jälgitavad analüütikud ootasid keskmiselt 3,3 triljoni wonist kasumit. Ehkki divisjonide kaupa Samsung tulemusi ei avaldanud arvavad analüütikud, et TV-üksus jäi möödunud kvartalil koguni kahjumisse.
„Samsung peab 2011. aastal taas hindu alandama, niikaua kuni uued tehnoloogiad nagu 3D ja internetti toetavad telerid veenavad inimesi oma vanu televiisoreid ümber vahetama,“ ütles KB Asset Management fondivalitseja Song Seong Yeob.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Tarbijate poolt peab tekkima nõudlus. Inimesed ei osta uusi telereid enne, kui me ei hakka nägema turul väga innovaatilisi tooteid,“ lisas Yeob.
„TV üksuse kahjumi taga on tõenäoliselt allahindlused ja intensiivsest konkurentsist tingitud suured turustuskulud,“ lisas Mirae Asset Securitiese analüütik Kim Chang Yuel.
Samsungi eesmärk on müüa sel aastal 45 miljonit lameekraantelerit (plasma, LCD, LED), mida on 15% enam kui aasta eest.
Samsungi aktsia on täna langenud 1%, tasemeni 921 000 woni, hinnates sellega ettevõtte turuväärtuseks 92,5 miljardit eurot.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele