• 26.06.11, 13:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soomlased vahetavad telefoni harva

Soomlased vahetavad mobiiltelefone suhteliselt harva, aeglane koduturg võib olla ka üks Nokia nutitelefonide kehva müügi põhjustest, kirjutas Yle Uutiset.
Kui USA elanikud ostavad uue telefoni iga kahe aasta järel, siis soomlased teevad seda iga kuue aasta järel.
Recon Analyticsi uurimus võrdles 14 riiki, soomlastest harvem vahetasid telefoni vaid India, Brasiilia ja Iisraeli elanikud.
Recon Analytics järeldab, et Nokia raskused nutitelefonide müügil võivad tuleneda aeglasest koduturust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seda järeldust toetavad muudki argumendid. Nii on Apple’i koduturg USA kõige vilkam telefonide vahetaja ja ka Samsungi koduriigis Lõuna-Koreas vahetavad elanikud telefoni uue vastu keskmiselt kahe aasta järel.
Tõsi küll, suurema osa telefonidest müüb Nokia ikka väljaspool Soomet.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele