Soomlased vahetavad mobiiltelefone suhteliselt harva, aeglane koduturg võib olla ka üks Nokia nutitelefonide kehva müügi põhjustest, kirjutas Yle Uutiset.
Kui USA elanikud ostavad uue telefoni iga kahe aasta järel, siis soomlased teevad seda iga kuue aasta järel.
Recon Analyticsi uurimus võrdles 14 riiki, soomlastest harvem vahetasid telefoni vaid India, Brasiilia ja Iisraeli elanikud.
Recon Analytics järeldab, et Nokia raskused nutitelefonide müügil võivad tuleneda aeglasest koduturust.
Seda järeldust toetavad muudki argumendid. Nii on Apple’i koduturg USA kõige vilkam telefonide vahetaja ja ka Samsungi koduriigis Lõuna-Koreas vahetavad elanikud telefoni uue vastu keskmiselt kahe aasta järel.
Tõsi küll, suurema osa telefonidest müüb Nokia ikka väljaspool Soomet.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?