Soomlased vahetavad mobiiltelefone suhteliselt harva, aeglane koduturg võib olla ka üks Nokia nutitelefonide kehva müügi põhjustest, kirjutas Yle Uutiset.
Kui USA elanikud ostavad uue telefoni iga kahe aasta järel, siis soomlased teevad seda iga kuue aasta järel.
Recon Analyticsi uurimus võrdles 14 riiki, soomlastest harvem vahetasid telefoni vaid India, Brasiilia ja Iisraeli elanikud.
Recon Analytics järeldab, et Nokia raskused nutitelefonide müügil võivad tuleneda aeglasest koduturust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seda järeldust toetavad muudki argumendid. Nii on Apple’i koduturg USA kõige vilkam telefonide vahetaja ja ka Samsungi koduriigis Lõuna-Koreas vahetavad elanikud telefoni uue vastu keskmiselt kahe aasta järel.
Tõsi küll, suurema osa telefonidest müüb Nokia ikka väljaspool Soomet.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.