"Väga sageli kipuvad tarbijale suunatud tehnoloogiaid välja töötama just seda tüüpi inimesed, kelle jaoks on olulisem funktsioonide paljusus ja seadmete potentsiaalne võimekus," rääkis ta ERRile ning lisas, et paraku tarbijate hulgas on just selliseid inimesi selge vähemus.
Jobs sai sellest aru ning suunas oma tiimi tegema seadmeid, millel oli ka emotsioon ja iseloom, lisaks mõistis ta, et ilma kiirelt kättesaadava sisuta pole meelelahutusseadmetel väärtust, selgitas Koppel.
Tema ütlusel on alati väga hinnatud tegevjuht, kes suudab end ümbritseda õigete inimestega ning luua investoritele kordades väärtust, ja Jobs oli selles osas viimase aastakümne parim – vähemalt suuremate ettevõtete kontekstis.
Jobs oli Koppeli kinnitusel mees, kes ehitas maailma väärtuslikema tehnoloogiaettevõtte: julgen arvata, et Jobsi loodud kultuur kestab kasvõi inertsist ettevõttes veel vähemalt mõnda aega ning Apple uued seadmed püsivad kultuslikena.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb